Outdoor w czasie Covid-19

    Akcja #zostańwdomu w dużym stopniu ograniczyła ruch w miastach. Nie sprawiła jednak, że ludzie zupełnie przestali wychodzić na ulicę. Poniżej aktualne dane o ruchu pieszym i samochodowym, pomocne w planowaniu dotarcia do Klientów, a także mówiące o tym jak i dlaczego korzystać z Outdooru w obecnej sytuacji ?

    Reklama outdoor jest obecnie dużą szansą dla reklamodawców. Możliwość zaskoczenia klienta ciekawą kampanią podczas jednego z pierwszych wyjść na zewnątrz będzie lepiej odebrana niż obejrzany już wiele raz spot w TV.

    Outdoor nie ma negatywnego kontekstu. W TV i kanałach online dominują negatywne informacje. Działania prowadzone w TV, online-ie czy radiu muszą mieć swoją kontynuację w Outdoorze – to gwarancja tego, że świadomość marki będzie utrzymana w środowisku, w którym odbiorcy będą spędzać coraz więcej czasu. Na zewnątrz to miejsce i środowisko, w którym chcą być konsumenci. Każdy spacer to dla odbiorcy ogromna przyjemność, konsumenci czują już przesyt TV i online’m.