OUTDOOR – co to znaczy, w pojęciach?
Reklama OOH
(ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) to reklama zewnętrzna, znajdująca się w otwartej przestrzeni, na zewnątrz budynków.
Operatorzy nośników reklamowych
to firmy, które są dysponentami nośników będących własnością lub znajdujących się w przestrzeniach należących do organizacji państwowych lub innych organizacji.
Media reklamowe outdoor
to kanał komunikacyjny, za pomocą którego dociera informacja, a w tym przypadku za pomocą kanału zewnętrznego (OOH to jeden z kluczowych obok ATL, BTL, Internetu – mediów reklamowych).
Nośnik reklamy outdoor
to konkretna forma przekazywania informacji reklamowych – w tym przypadku może to być billboard, citylight, neon, szyld, digital out of home, backlight, siatka reklamowa.
Mapa billboardów
prezentacja lokalizacji billboardów reklamowych na mapie.
Okres kampanii reklamowej na billboardach
Najkrótszy okres, na jaki przeprowadzane są kampanie na nośnikach wyklejanych to 2 tygodnie. Kampanię możemy zrealizować na okres będący wielokrotnością 2 tygodni, np. 1-2 miesiące. Przy najmie długofalowym 12-24 miesiące – oferujemy atrakcyjne warunki.