Rozwój

REKLAMA I KIERUNEK

Dane liczbowe dotyczące Trendów i Rozwoju

Pod hasłem DISPLAY kryją się kampanie przeprowadzane w internecie za pośrednictwem banerów wyświetlanych w bazie stron w tzw. globalnej sieci docierającej do ponad 90% internautów.

Globalna sieć, zwana również GDN Google Display Network = sieć reklamowa Google. GDN genere łącznie miliardy odsłon dziennie.

Stanowi ona bazę milionów witryn, filmów, aplikacji i szereg elastycznych formatów reklam, które pozwalają angażować potencjalnych klientów tam, gdzie aktualnie się znajdują.

Sieć ta umożliwia ekspansję świadomości istnienia Twojej marki na nowych rynkach i zwiększanie zasięgu.

Reklama w sieci reklamowej Google umożliwia dotarcie do szerokiej widowni w formie graficznej. Twoja reklama może być wyświetlana wyłącznie użytkownikom w danej lokalizacji albo tylko zainteresowanym Twoim produktem lub usługą, dzięki możliwościom jakie umożliwia ta kampania PPC.

Możliwe jest takie przygotowanie i zoptymalizowanie kampanii by płacić za kliknięcia, z których pozyskiwane są konwersje, dzięki funkcjom: kierowanie kontekstowe, kierowanie na odbiorców, kierowania na tematy.

GDN udostępniona jest w narzędziu Google Adwords do promocji. Google w ramach Google Adsense zrzesza te witryny, a partnerzy programu Adsense udostępniają powierzchnie reklamowe na swoich stronach www i zarabiają na wyświetlaniu reklam.

Sieć reklamowa Google dodatkowo współpracuje z DoubleClick Ad Exchange w zakresie kupna i sprzedaży reklam. DoubleClick Ad Exchange to rynek reklamowy działający w czasie rzeczywistym. Jeśli więc kierujemy kampanię na sieć reklamową, automatycznie mamy dostęp do witryn wydawców Ad Exchange.

Zatem my jako Reklamodawcy uzyskujemy w ramach sieci reklamowej dostęp do powierzchni reklamowej zarówno witryn partnerów Google, jak i samych witryn Google, w tym Youtube, Gmail, Blogger i inne.

SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach, to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania (zarówno naturalnych, jak i płatnych).

Płatne wyniki: Linki sponsorowane w wyszukiwarce. Naturalne wyniki: mają na nie wpływ działania SEO.

Adwords czy pozycjonowanie? Adwords to platforma reklamowa firmy Google umożliwiająca promocje firm w sieci poprzez wyświetlanie reklam na samej górze wyników wyszukiwania. Dzięki kampaniom Google Adwords Twój produkt lub usługa może znaleźć się na szczycie pierwszej strony na konkretne zapytania. Jak to działa? Ustasz miesięczny budżet i płacisz tylko za reklamę która spowoduje działanie np. kliknięcie przez użytkownika czy pobranie aplikacji.

Plusy kampanii reklamowej Adwords Wysoka widoczność na określone frazy niezależna od pozycjonowania, Gwarantowane zwiększenie ruchu na stronie, Reklamy widoczne zarówno w wynikach tekstowych jak i mapach Googla, Możliwość precyzyjnego zawężenia potencjalnych klientów, Rodzaj kampanii dostosowany do Twoich potrzeb, Remarketing – reklama wyświetlająca się ponownie osobom odwiedzającym Twoją stronę, Płacisz tylko za reklamy powodujące działanie.

Typy kampanii Google Adwords Google Adwords to narzędzie precyzyjnie dopasowujące się do Twoich potrzeb. Doradzimy jakie kampanie będą najskuteczniejsze, przygotujemy i ustawimy reklamy i na bieżąco sprawdzimy jak poprawić konwersję ze sprzedaży Twojej usługi lub produktu. Do wyboru masz następujące rodzaje kampanii:

Kampania tekstowa – reklama w wyszukiwarce To podstawowy rodzaj reklamy, który oferuje Adwords. Przygotujemy listę słów kluczowych oraz stworzymy odpowiednie reklamy twoich usług lub produktów. Po wpisaniu konkretnej frazy reklamy będą wyświetlane na górze wyszukiwarki zarówno na komórkach, tabletach jak i komputerach stacjonarnych. Zapłacisz dopiero kiedy użytkownik zdecyduje się kliknąć na reklamę. Doradzimy budżet zapewniający optymalną ilość wyświetleń i kliknięć, tak abyś nie przepłacał.

Remarketing Adwords Chcesz, żeby Twoja reklama wyświetlała się osobom odwiedzającym Twoją stronę, ale nie dokonującym zakupu? Może zaobserwowałeś dużo wejść, ale mało użytkowników zdecydowało się dać Ci zarobić? Właśnie w tym celu powstał re marketing Adwords. Algorytm pójdzie śladem internauty odwiedzającego witrynę Twojej firmy i wyświetli mu odpowiednią reklamę zachęcająca do ponownych odwiedzin. Umieścimy na Twojej stronie odpowiedni kod, przygotujemy reklamy i będziemy na bieżąco analizować jak zachowują się Twoi klienci.

Reklama Wideo Pokaż swoja firmę m.in. w serwisie YouTube. Reklama pojawi się przed filmami o wybranej tematyce i zachęci do zapoznania się z ofertą Twojej firmy.

Rodzaje serwisów internetowych.

Serwis internetowy (witryna internetowa) jest to zbiór stron internetowych powiązanych ze sobą w celu zwiększenia funkcjonalności. Portal wertykalny to typ portali ukierunkowanych na konkretną tematykę. Zwane są też wortalami lub po prostu portalami tematycznymi.

Portal internetowy jest to serwis który z założenia miał być bramą wejściową do świata Internetu. Jego zasoby informacyjne ukierunkowane są na dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców i zdobyciu jak największego zasięgu. Dzięki temu są w stanie sfinansować swoją działalność z emisji banerów reklamowych i przekierowywania ruchu na serwisy typowo komercyjne.

Portal wertykalny to typ portali ukierunkowanych na konkretną tematykę. Zwane są też wortalami lub po prostu portalami tematycznymi.

Wyszukiwarka internetowa to strona lub program, który odnajduje konkretne informacje według wskazanych przez użytkownika słów kluczowych. Bywa mylona z przeglądarką.

Porównywarki cenowe to serwisy pozwalające porównać ceny w wielu różnych sklepach.

Media społecznościowe to media tworzone przez użytkowników dla użytkowników. Głównym celem serwisów społecznościowych jest podtrzymanie lub nawiązanie nowych kontaktów.

Blog to internetowy dziennik w ramach, którego możliwe jest dodawanie wpisów będących odrębnymi wątkami.

Vlogi czyli wideo blogi, podstawową treść stanowią tu filmy.

WSPÓŁPRACA

Marki, z którymi współpracujemy