Kampania Lotniska Radom
Kampania outdoor promująca lotnisko Raddom w odsłonach: Słoneczne Kierunki Lotnisko jest blisko
Prorok – promocja filmu.
Kampania outdoor promująca film PROROK - premiera listopad 2022
Portal muzyki polskiej.
Kampania outdoor popularyzująca Portal muzyki polskiej, centrum wiedzy o wybitnych twórcach muzyki !
Narodowe Centrum Kultury – Szacun.
W ramach wygranego przetargu realizujemy kampanię promującą mobilną aplikację "Czy wiesz co wiesz? 100 lat wiedzy" o walorach edukacyjnych, stworzona w 100 rocznicę Niepodległości.
Konkurs Chopina – kampania outdoor
Zrealizowaliśmy kampanię zewnętrzną - obsługując nośniki reklamowe promujące wydarzenie XVIII Konkurs Chopinowski Warszawa. Kampanię reklamową konkursu można było zobaczyć na LCD w autobusach i tramwajach, na tyłach autobusów (Busback), na monitorach w metrze, a także na backlightach w Warszawie.
Kampania społeczna – Stres w pracy
Obsługiwaliśmy wirtualną wystawę plakatów dla Centralnego Instytutu Ochrony Pracy. Na ekranach LED na Pl. Unii i na terenie Dworca Centralnego w Warszawie ukazuje się wirtualna wystawa plakatów na temat bezpieczeństwa pracy, zwracająca uwagę na przeciążenie pracą przy komputerze oraz zaburzenie równowagi praca - czas wolny. Wystawa została przygotowana w ramach kampanii społecznej CIOP-PIB "Stres cyfrowy".
Narodowe Centrum Kultury – 40 lecie Solidarności
W ramach wygranego przetargu zrealizowaliśmy ogólnopolską kampanię "Wolność" - kampania z okazji 40-lecia Solidarności dla Narodowego Centrum Kultury - w autobusach, tramwajach metrze.