![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2023/06/Kampania-lotniska-Radom-1024x534.png)
Kampania Lotniska Radom
Kampania outdoor promująca lotnisko Raddom w odsłonach: Słoneczne Kierunki Lotnisko jest blisko![]()
![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/Solaris_U18_wysoka-burta_MariaSzymanowska-1024x997.jpg)
Portal muzyki polskiej.
Kampania outdoor popularyzująca Portal muzyki polskiej, centrum wiedzy o wybitnych twórcach muzyki !
![]()
![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2021/12/TG-wszyscy_najwyższy-wolumen-1024x1024.jpg)
Narodowe Centrum Kultury – Szacun.
W ramach wygranego przetargu realizujemy kampanię promującą mobilną aplikację "Czy wiesz co wiesz? 100 lat wiedzy" o walorach edukacyjnych, stworzona w 100 rocznicę Niepodległości.
![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/Chopin-backlight-Patelnia.png)
Konkurs Chopina – kampania outdoor
Zrealizowaliśmy kampanię zewnętrzną - obsługując nośniki reklamowe promujące wydarzenie XVIII Konkurs Chopinowski Warszawa. Kampanię reklamową konkursu można było zobaczyć na LCD w autobusach i tramwajach, na tyłach autobusów (Busback), na monitorach w metrze, a także na backlightach w Warszawie.
Kampania społeczna – Stres w pracy
Obsługiwaliśmy wirtualną wystawę plakatów dla Centralnego Instytutu Ochrony Pracy. Na ekranach LED na Pl. Unii i na terenie Dworca Centralnego w Warszawie ukazuje się wirtualna wystawa plakatów na temat bezpieczeństwa pracy, zwracająca uwagę na przeciążenie pracą przy komputerze oraz zaburzenie równowagi praca - czas wolny. Wystawa została przygotowana w ramach kampanii społecznej CIOP-PIB "Stres cyfrowy".
![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2021/09/Kampania-reklamowa-NCK.png)
Narodowe Centrum Kultury – 40 lecie Solidarności
W ramach wygranego przetargu zrealizowaliśmy ogólnopolską kampanię "Wolność" - kampania z okazji 40-lecia Solidarności dla Narodowego Centrum Kultury - w autobusach, tramwajach metrze.
![](https://spire.org.pl/wp-content/uploads/2021/11/Klienci-Spire-3-liie-z-oryg-1024x408.png)