BLOG: Media, Outdoor, Trendy
6 stycznia, 2022
Skuteczne kampanie reklamowe
reklama zewnętrzna, inaczej OOH (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) to reklama znajdująca się w otwartej przestrzeni, na zewnątrz budynków.
- Media reklamowe to kanał komunikacyjny, za pomocą którego dociera informacja. W w tym przypadku za pomocą kanału zewnętrznego (OOH to jeden z kluczowych obok ATL, BTL, Internetu – mediów reklamowych).
- Lokalizacje billboardów reklamowych na mapie prezentuje mapa billboardów
- Nośnikiem reklamy outdoor, czyli formą przekazywania informacji reklamowych jest w tym przypadku billboard, citylight, neon, szyld, digital out of home, backlight, siatka reklamowa.
- Operatorzy nośników reklamowych to firmy, które są dysponentami nośników będących własnością lub znajdujących się w przestrzeniach należących do organizacji państwowych lub innych organizacji.
- Najkrótszy okres, na jaki przeprowadzane są kampanie na nośnikach wyklejanych to 2 tygodnie. Kampanię możemy zrealizować na okres będący wielokrotnością 2 tygodni, np. 1-2 miesiące. Przy najmie długofalowym 12-24 miesiące – oferujemy atrakcyjne warunki.
Przykłady siatki lokalizacji:
Galerie handlowe - przykładowy roczny traffic Galerii Atrium Promenada to 9 mln, posiadamy w ofercie wiele Galerii Handlowych
- Galerie handlowe - cała Polska
- Markety remontowo-budowlane
- Dworce PKP, Lotniska
- Uczelnie wyższe - na Uczelniach i w pobliżu Uczelni
- Place zabaw dla dzieci
- Siłownie
- Przy drogach - główne arterie i wybrane lokalizacje
- Przy autostradach