PRZYKŁADY KAMPANII ZEWNĘTRZNYCH
MIX FORMATÓW
Kampania ogólnopolska G10
Billboardy, Citylighty i Citydigitale
- Masowy zasięg, niski koszt dotarcia.
- 10 głównych aglomeracji Polskich G10
- Okres kampanii: 1 miesiąc. Nośniki: 10 billboardów 12m2, 10 billboardów 18 m2, 10 citylightów, 10 citydigitali
- Szacunkowy budżet: 50 000 pln
Kampania w sercu stolicy
Przejście pod Rotundą, Metro, wiaty
- Wybijające się z tła i idealnie widoczne - pakiet nowoczesnych nośników.
- W przejściu pod Rotundą i przy wejściu do Metra Centrum Rekomendacja dla Kampanii: OK 60% to osoby w wieku 19-35 lat. Grupa docelowa: aktywni mieszkańcy stolicy, a także odwiedzający stolicę. 30% uczy się lub studiuje, ok 64% pracuje. Innowacyjna i efektywna forma reklamy wizerunkowej służąca budowaniu świadomości marki. Pakiet digitalowych powierzchni reklamowych – 9 ekranów LCD 138” i 11 LCD 75” umieszczony w tunelu przejścia podziemnego pod Rotundą - centrum Warszawy. Rondo Dmowskiego jest najbardziej trafikowym i głównym punktem przesiadkowym. Znajdują się tuż obok Metro Centrum, Dworzec Centralny i Śródmieście oraz liczne przystanki autobusowe i tramwajowe.
Kampanie zewnętrzne
Przykłady kampanii zewnętrznych dopasowanych do grupy docelowej, na mixie formatów outdoor
Kampania w mediach miejskich
- Na tyłach autobusów, na monitorach LCD w autobusach i tramwajach i metrze.
- Kampanie te polecamy firmom stawiającym na odbiorców wielkomiejskich. Odbiorcy Ci to w 75% osoby z co najmniej średnim wykształceniem, 30% z nich liczy od 25 do 35 lat.
- Przede wszystkim są to osoby pracujące w wielkich miastach i osiągający często dochody powyżej średniej krajowej.
- Zatem jest to grupa atrakcyjna dla zdecydowanej większości reklamodawców, chcących dotrzeć do potencjalnych klientów. Np. deweloperzy, kultura, kina, teatry, OPP, akcje społeczne.
Kampania na czasie!
- Paczkomaty!
- Paczkomaty przykuwają uwagę z daleka, są pozytywnie kojarzone, dlatego umieszczenie reklam spotyka się z bardzo dobrym odbiorem.
- Reklama polega na oklejeniu conajmniej 4 kolumn tego nowego nośnika.
- Lokalizacji paczkomatów - jest już ok 10 tysięcy! 500 000 osób każdego dnia odbiera przesyłki w Paczkomatach.
- Precyzyjne dotarcie do lokalnej grupy docelowej. Najpopularniejsze miejsce dla osób korzystających z zakupów przez interenet. Zwłaszcza w czasie Covid19.
Kampania dla turystów voyage!
- Nośniki Digital Dworce PKP - Centralny Zachodni, Wschodni
- Warszawa Centralna. Ogromne natężenie ruchu podróżujących - ponad 24,5 mln kontaktów rocznie.
- Dw. Zachodni - trzecia co do wielkości stacja kolejowa Warszawy, znajduje się na warszawskiej linii średnicowej. Ogromne natężenie ruchu podróżujących - ponad 3 900 000 kontaktów rocznie.
- Dw. Wschodni - jeden z ważniejszych warszawskich dworców kolejowych. Ogromne natężenie ruchu podróżujących pasażerów - ponad 3 522 651 kontaktów rocznie. W pobliżu dworca położone jest Centrum Handlowe Warszawa Wileńska. Nowoczesny nośniki DIGITAL, umieszczone: przy food courtcie i sklepie Biedronka, będącym głównym punktem gromadzenia się pasażerów na terenie Dworca Warszawa Wschodnia,
Porozmawiajmy o współpracy
601 130 708