fbpx

Reklama zewnętrzna – przykłady

 

PRZYKŁADY KAMPANII ZEWNĘTRZNYCH
MIX FORMATÓW

Kampania ogólnopolska G10

Billboardy, Citylighty i Citydigitale

  • Masowy zasięg, niski koszt dotarcia.
  • 10 głównych aglomeracji Polskich G10
  • Okres kampanii: 1 miesiąc. Nośniki: 10 billboardów 12m2, 10 billboardów 18 m2, 10 citylightów, 10 citydigitali
  • Szacunkowy budżet: 50 000 pln

Kampania w sercu stolicy

Przejście pod Rotundą, Metro, wiaty

  • Wybijające się z tła i idealnie widoczne - pakiet nowoczesnych nośników.
  • W przejściu pod Rotundą i przy wejściu do Metra Centrum
  • Rekomendacja dla Kampanii: OK 60% to osoby w wieku 19-35 lat. Grupa docelowa: aktywni mieszkańcy stolicy, a także odwiedzający stolicę. 30% uczy się lub studiuje, ok 64% pracuje. Innowacyjna i efektywna forma reklamy wizerunkowej służąca budowaniu świadomości marki. Pakiet digitalowych powierzchni reklamowych – 9 ekranów LCD 138” i 11 LCD 75” umieszczony w tunelu przejścia podziemnego pod Rotundą - centrum Warszawy. Rondo Dmowskiego jest najbardziej trafikowym i głównym punktem przesiadkowym. Znajdują się tuż obok Metro Centrum, Dworzec Centralny i Śródmieście oraz liczne przystanki autobusowe i tramwajowe.

Kampanie zewnętrzne

Przykłady kampanii zewnętrznych dopasowanych do grupy docelowej, na mixie formatów outdoor
Klienci-Spire-3-liie-z-oryg