fbpx

Outdoor, co warto wiedzieć

Media, Outdoor, Trendy
6 stycznia, 2022
 

Outdoor Media Trendy

Skuteczne kampanie reklamowe

reklama zewnętrzna, inaczej OOH (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) to reklama znajdująca się w otwartej przestrzeni, na zewnątrz budynków.

  • Media reklamowe to kanał komunikacyjny, za pomocą którego dociera informacja. W w tym przypadku za pomocą kanału zewnętrznego (OOH to jeden z kluczowych obok ATL, BTL, Internetu – mediów reklamowych).
  • Lokalizacje billboardów reklamowych na mapie prezentuje mapa billboardów
  • Nośnikiem reklamy outdoor, czyli formą przekazywania informacji reklamowych jest w tym przypadku billboard, citylight, neon, szyld, digital out of home, backlight, siatka reklamowa.
  • Operatorzy nośników reklamowych to firmy, które są dysponentami nośników będących własnością lub znajdujących się w przestrzeniach należących do organizacji państwowych lub innych organizacji.
  • Najkrótszy okres, na jaki przeprowadzane są kampanie na nośnikach wyklejanych to 2 tygodnie. Kampanię możemy zrealizować na okres będący wielokrotnością 2 tygodni, np. 1-2 miesiące. Przy najmie długofalowym 12-24 miesiące – oferujemy atrakcyjne warunki.

Przykłady siatki lokalizacji:

Galerie handlowe - przykładowy roczny traffic Galerii Atrium Promenada to 9 mln, posiadamy w ofercie wiele Galerii Handlowych

  • Galerie handlowe - cała Polska
  • Markety remontowo-budowlane
  • Dworce PKP, Lotniska
  • Uczelnie wyższe - na Uczelniach i w pobliżu Uczelni
  • Place zabaw dla dzieci
  • Siłownie
  • Przy drogach - główne arterie i wybrane lokalizacje
  • Przy autostradach