BLOG: Media, Outdoor, Trendy
6 stycznia, 2022Dzieci – w target grupie
16 stycznia, 2022
Jakie wskaźniki mierzą dotarcie reklamy zewnętrznej do odbiorców
Przy doborze nośników dla naszych klientów ważne jest przełożenie działań na efekty, często więc pytają nas o dane liczbowe. Outdoor jest mierzalny. Jesteśmy w stanie zaprognozować liczbę odbiorców, którzy mieli kontakt z reklamą. Każdy nośnik outdoor posiada statystyczną widownię dobowąDane statystyczne OOH dot. widowni dobowej powiedzą nam:
Możemy na zamówienie klienta przygotować analizę post buy, aby dokładnie zwymiarować efekty zewnętrznej kampanii reklamowej.
- Ile dana tablica reklamowa może mieć odbiorców
- Jaka jest liczba dzienna i miesięczna pasażerów metra
- Ile osób korzysta z poszczególnych stacji metra
- Jaka jest średnia liczba pasażerów autobusie i tramwaju
- GRP