fbpx

Wskaźniki, czyli jak zmierzyć widownię w outdoorze

BLOG: Media, Outdoor, Trendy
6 stycznia, 2022
Dzieci – w target grupie
16 stycznia, 2022

smart city with checkpoints communication network

 

Jakie wskaźniki mierzą dotarcie reklamy zewnętrznej do odbiorców

Przy doborze nośników dla naszych klientów ważne jest przełożenie działań na efekty, często więc pytają nas o dane liczbowe. Outdoor jest mierzalny. Jesteśmy w stanie zaprognozować liczbę odbiorców, którzy mieli kontakt z reklamą. Każdy nośnik outdoor posiada statystyczną widownię dobową

Dane statystyczne OOH dot. widowni dobowej powiedzą nam:

Możemy na zamówienie klienta przygotować analizę post buy, aby dokładnie zwymiarować efekty zewnętrznej kampanii reklamowej.

  • Ile dana tablica reklamowa może mieć odbiorców
  • Jaka jest liczba dzienna i miesięczna pasażerów metra
  • Ile osób korzysta z poszczególnych stacji metra
  • Jaka jest średnia liczba pasażerów autobusie i tramwaju
  • GRP