fbpx

METRO

LCD w metrze – sieć blisko 2000 ekranów HD umieszczonych w wagonach pociągów Warszawskiego Metra.

Ekrany przyciągają uwagę pasażerów jakościowym contentem informacyjnym i kulturalnym, przygotowywanym specjalnie dla pasażerów metra.

  • Szybka emisja, bez montażu i kosztów technicznych
  • Ogromny zasięg –  791 tys. osób w dni robocze
  • Możliwość rotacyjnej emisji kilku wersji kreacji
  • Atrakcyjny content, zwracający uwagę pasażerów
  • Estetyczne nośniki, obraz w jakości HD

Rozdzielczość:

– wagony typu Metropolis: 1280×1024 pikseli

– wagony typu seria 81: 1280×768 pikseli

– wagony typu Inspiro: 1920×1080 pikseli

  • LCD w metrze – sieć blisko 2000 ekranów HD umieszczonych w wagonach pociągów Warszawskiego Metra.

    Ekrany przyciągają uwagę pasażerów jakościowym contentem informacyjnym i kulturalnym, przygotowywanym specjalnie dla pasażerów metra.

    • Szybka emisja, bez montażu i kosztów technicznych
    • Ogromny zasięg –  791
  • infoscreen

    Metroboardy – klasyczne tablice reklamowe zlokalizowane w przestrzeni Warszawskiego Metra – na peronach oraz w przejściach podziemnych.

    Gwarantują wysoki zasięg i dużą ilość kontaktów z reklamą, przy niskim clutterze reklamowym.

    • Długi czas kontaktu z reklamą
    • Lokalizacja premium – uporządkowana, nieprzeładowana
  • SuperScroll Metro – nośniki premium w kluczowych punktach Warszawskiego Metra.

    Zlokalizowane przy schodach ruchomych i wejściach na najważniejsze stacje – Centrum, Ratusz-Arsenał czy Świętokrzyska. Duży format i miejsce ekspozycji zapewnią Twojej kreacji uwagę pasażerów.

    • Lokalizacja w strategicznych punktach Warszawskiego Metra
  • Digital Metroboard – nośniki cyfrowe w sieci ekranów umieszczonych na peronach stacji drugiej linii metra.
    To pierwszy produkt reklamowy na polskim rynku wykorzystujący w pełni możliwości Digital out of Home – czyli łączący masowy zasięg, unikatowe, pozbawione wizualnego chaosu otoczenie

  • RAMKI – nośniki reklamowe w wagonach Warszawskiego Metra

    To idealne wzmocnienie promocji. Średni czas podróży metrem to aż 15 minut – odbiorca ma więc mnóstwo czasu, by dostrzec i zapamiętać przekaz.

    • Duża i atrakcyjna grupa docelowa
    • Korzystne cenowo pakiety
    • Długi
  • infoscreen

    INFOSCREEN – REKLAMA W METRZE

    Najwyższa jakość, atrakcyjny kontent!

    👉 Infoscreen to elektroniczny nośnik (billboard) w warszawskim Metrze, emitujący spot reklamowy w jakości HD (1280 x 720 pikseli)

    👉 Program Infoscreen jest emitowany w godzinach od 05:30 – 00:30 (19 …