fbpx

Media, Outdoor, Trendy

Outdoor, co warto wiedzieć
6 stycznia, 2022
Wskaźniki, czyli jak zmierzyć widownię w outdoorze
6 stycznia, 2022
 

Outdoor Media Trendy

Skuteczne kampanie reklamowe

reklama zewnętrzna

  • Możliwości reklamy zewnętrznej
  • Najlepsze nośniki reklamowe
  • Skuteczny dobór lokalizacji
  • Znajomość najlepszych praktyk
18 stycznia, 2022

Reklama OOH tzn. out of home inaczej zewnętrzna

Reklama OOH oznacza out of home, inaczej reklama zewnętrzna, obejmuje wiele formatów reklamowych.
16 stycznia, 2022

Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa to umieszczanie różnego rodzaju reklam na środkach transportu i wewnątrz np. tramwaje, autobusy
16 stycznia, 2022

Ambient – nietypowa reklama

Przykłady nietypowych kampanii reklamowych outdoor, które wyróżniają się spośród innych reklam i zaskakują odbiorcę
16 stycznia, 2022

Dzieci – w target grupie

Jak najskuteczniej dotrzeć do młodej widowni? Nośniki reklamowe kierowane do dzieci z rodzicami
6 stycznia, 2022

Wskaźniki, czyli jak zmierzyć widownię w outdoorze

Jak zakładać i mierzyć kampanię outdoor? Dowiedz się jakie wskaźniki mierzą dotarcie reklamy zewnętrznej do odbiorców, czym jest widownia dobowa outdoor
6 stycznia, 2022

Media, Outdoor, Trendy

Outdoor, media, trendy - to wiedza praktyczna z prowadzonych kampanii outdoorowych i śledzenia trendów rynkowych,
6 stycznia, 2022

Outdoor, co warto wiedzieć

Outdoor, co warto wiedzieć, czyli wszystko czego chcesz się dowiedzieć by móc prowadzić kampanie reklamowe zewnętrzne,