Nasza specjalność: marketing prawniczy

Marketing prawniczy

Ofertę kierujemy Doradców Restrukturyzacyjnych, Radcow Prawnych, Kancelarii Prawnych, Pełnomocników Profesjonalnych. Posiadamy doświadczenie w tej branży, a ponadto z innych branż, co sprawia, że mamy szersze patrzenie i możliwości zaadaptowania rozwiązań marketingowych dopuszczalnych, a dotąd nie stosowanych w branży. Odpowiednie rozwiązania do biznesu branży prawnej dają przewagę konkurencyjną naszym Klientom i sprawiają że współpraca z nami jest efektywna dla Kancelarii i Doradców Restrukturyzacyjnych..

Sprawiamy, że Kancelarie są widoczne Online i Offline.

Posiadamy wiele możliwości promocji biznesu. Mamy kompetencje zarówno w digital marketingu, jak i klasycznych formach reklamy.

Nasza oferta to produkty własne digital, jak rownież stała współpraca z wydawnictwami, dysponentami nośników reklamowych. Aktywnie uczestniczymy w rozwoju branży. Stworzyliśmy wiele narzędzi i procesów, które prowadzą do organicznego wzrostu efektywności i budowania rozpoznawalności,

Jesteśmy gotowi
na wyzwania marketingu prawniczego.
Zawsze.


OFERTA DLA KANCELARII

Referencje eksperckie o współpracy z nami

  • Referencje udostępnię na życzenie Klienta.
  • Referencje udostępnię na życzenie Klienta.
    Natalia Leitgeber
    Kancelaria Prawa Gospodarczego
  • Referencje udostępnię na życzenie Klienta.
    Irena Zirk-Sadowska
    Adwokat

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak pozyskać klientów do kancelarii prawnych?

Sprzedaż usług - generalnie wymaga specjalnego podejścia (tzw. sprzedaż konsultacyjna), a tym bardziej w przypadku branży prawnej.


Czytaj dalej

Strony internetowe dla kancelarii prawnych - benchmark

Czy strony internetowe Kancelarii prawnych wpisują się w trendy, czy też kancelarie w zestawieniu zachowują konserwatyzm


Czytaj dalej

Adwords kancelarii - czy stosowana jest reklama radcy prawnego?

Ograniczenia w stosowaniu reklamy wynikają z uchwał wewnętrznych obejmujących zawody zaufania publicznego. Stanowisko w sprawie korzystania z usługi Google AdWords


Czytaj dalej

Na czym polega pozycjonowanie, SEO, SEM?

Google Adwords sprawia, że link do strony internetowej może znaleźć się wyszukiwarce Google na szczycie, czyli pierwszej stronie wyszukiwania. Jest jednym z najbardziej atrakcyjnych narzędzi Google, realizuje zadanie zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.


Czytaj dalej

Czy jako prawnik warto mieć profil na Linked in?

Na LinkedIn użytkownicy sami przedstawiają swoją historię i sprawują nad nią pełną kontrolę. Wzmacnia on osobistą markę przez wskazywanie pól współpracy, doświadczenia lub specjalizacji.


Czytaj dalej

Dane statystyczne

Wnioski pochodzą z raportów PwC i Legal tech dostępnych w zakładce Rozwój

POTENCJAŁ

%87

Polaków uważa, że przynajmniej RAZ W ROKU przydałaby się im porada prawnika

ODBIORCY

%10

Użytkowników internetu szuka porady w sieci

OPINIE W SIECI

%43

sprawdza przed podjęciem ostatecznej decyzji opinie w sieci na temat poszukiwanego produktu