Marketing prawniczy
Ofertę kierujemy Doradców Restrukturyzacyjnych, Radcow Prawnych, Kancelarii Prawnych, Pełnomocników Profesjonalnych. Posiadamy doświadczenie w tej branży, a ponadto z innych branż, co sprawia, że mamy szersze patrzenie i możliwości zaadaptowania rozwiązań marketingowych dopuszczalnych, a dotąd nie stosowanych w branży. Odpowiednie rozwiązania do biznesu branży prawnej dają przewagę konkurencyjną naszym Klientom i sprawiają że współpraca z nami jest efektywna dla Kancelarii i Doradców Restrukturyzacyjnych..
Sprawiamy, że Kancelarie są widoczne Online i Offline.
Posiadamy wiele możliwości promocji biznesu. Mamy kompetencje zarówno w digital marketingu, jak i klasycznych formach reklamy.
Nasza oferta to produkty własne digital, jak rownież stała współpraca z wydawnictwami, dysponentami nośników reklamowych. Aktywnie uczestniczymy w rozwoju branży. Stworzyliśmy wiele narzędzi i procesów, które prowadzą do organicznego wzrostu efektywności i budowania rozpoznawalności,
Referencje eksperckie o współpracy z nami
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jak pozyskać klientów do kancelarii prawnych?
Sprzedaż usług - generalnie wymaga specjalnego podejścia (tzw. sprzedaż konsultacyjna), a tym bardziej w przypadku branży prawnej.
Czytaj dalej
Strony internetowe dla kancelarii prawnych - benchmark
Czy strony internetowe Kancelarii prawnych wpisują się w trendy, czy też kancelarie w zestawieniu zachowują konserwatyzm
Czytaj dalej
Adwords kancelarii - czy stosowana jest reklama radcy prawnego?
Ograniczenia w stosowaniu reklamy wynikają z uchwał wewnętrznych obejmujących zawody zaufania publicznego. Stanowisko w sprawie korzystania z usługi Google AdWords
Czytaj dalej
Na czym polega pozycjonowanie, SEO, SEM?
Google Adwords sprawia, że link do strony internetowej może znaleźć się wyszukiwarce Google na szczycie, czyli pierwszej stronie wyszukiwania. Jest jednym z najbardziej atrakcyjnych narzędzi Google, realizuje zadanie zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej
Czy jako prawnik warto mieć profil na Linked in?
Na LinkedIn użytkownicy sami przedstawiają swoją historię i sprawują nad nią pełną kontrolę. Wzmacnia on osobistą markę przez wskazywanie pól współpracy, doświadczenia lub specjalizacji.
Czytaj dalej
Dane statystyczne
Wnioski pochodzą z raportów PwC i Legal tech dostępnych w zakładce Rozwój